10 Jul 2013

Summer Handbag

An easy summer project! This bag is big enough to go to the beach with all my stuff (towel, sunscreen, frozen water, hat...).
I don't know why my/my camera is showing different tones of blue in each photo, anyway... Are you doing any summer sewing? I have a lot of plans, but as always I'm not very realistic about the time I need to sew every single garment.

Un proyecto muy fácil para este verano! La bolsa es suficientemente grande para meter dentro todos mis utensilios playeros, que si la toalla, la crema, el agua helada... 
Cuáles son vuestros planes costuriles para este verano? Yo tengo muchos (como siempre), muchos planes que a la práctica acaban siendo poquitas piezas, ya que tengo una noción totalmente irreal de lo que se tarda para coser cosas como esta bolsa. Es fácil, sí, pero coser necesita su tiempo.

10 comments:

  1. Beautiful! That's a great summer tote.

    ReplyDelete
  2. Jo feia molt de temps que no tenia res en ment pero vaig veure una tela i vaig decider fer un vestit sense patró, la veritat es que ha quedat prou be!
    La teva bossa es ben bonica!!

    ReplyDelete
  3. És xulíssima! Jo ja sé que no podré fer res, però continuo sommiant desperta : ) Darrerament he estat perdudeta, desconnectada, treballant en el blog, i volia reprendre el contacte... I m'ha alegrat molt trobar una idea tan maca i estiuenca. Fins ben aviat!!

    ReplyDelete
  4. T'ha quedat molt maca!!! Felicitats!

    ReplyDelete
  5. Que maco! espero que puguis fer tots aquests projectes... a mi em passa el mateix amb el càlcul del temps! je je

    ReplyDelete
  6. Very cute! I really like the ruching at the bottom and the wooden button.

    ReplyDelete
  7. que xula!!!!! m'encanta!
    jo tinc una llista de DIY q no s'escurça!!1 només q hi vaig afegint cosetes... jejej

    bon estiu!

    ReplyDelete
  8. Qué bonito bolso! Te ha quedado super bien, lo has hecho sin patrón ni nada? Tienes que hacer un tutorial, me encanta!

    ReplyDelete
  9. Molt maca la bossa!
    A mi em passa el mateix, tinc una llista enorme de projectes.
    Petons

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...