1 Oct 2011

Els Encants

Ejem, ejem...

I love the birds one, but my boyfriend thinks that it's horrible...so for the moment it isn't coming home with us.

Els Encants is the flea market from Barcelona. As a resume I can say that it's a huge mess. I haven't been there for ages, but my friend Mari told me that they were selling very cheap fabrics, and she was totally right! Just for 1 euro you can buy a meter of fabric! The truth is that you have to search and touch a lot of different fabrics before you find the perfect one, but it was fun! I will show you soon my new fabrics!
Thanks a lot for all your sweet comments!!  I've been very busy this week, but this weekend I'm going to answer all of you! * Have a nice weekend!!

11 comments:

  1. muy chulo el reportaje de Els Encants, me has recordado que hace un montón q no me paso por ahí y me apetece
    Que tengas un feliz fin de semana!

    ReplyDelete
  2. els encants! Com els trobo a faltar! Aquest estiu vaig anar dos cops i vaig comprar un munt de coses. Llibres, fils, testos... Aixó sí, millor anar sola. La meva filla no parava de queixar-se...

    ReplyDelete
  3. SOn un desastre! pero si rebuscas un poco siempre puedes encontrar algo que vale la pena! yo tengo que pasarme un dia de estos otra vez. un abrazo.tania

    ReplyDelete
  4. t'he escrit un comentari peró crec que no s'ha enviat...perdona si t'arriba doble!
    et deia que fa molts anys que no hi vaig i que he alucinat amb les teles a 1€!!Es molt fort!
    botons i fils...quin paradís!!!jjeje!!
    saps si hi són diumenge?estan tots els dies de la setmana?

    ReplyDelete
  5. Loretta tens blog? Bé, et contesto aquí! Doncs sí nena, teles a 1 euro i a més són súper llargues!! N'hi han de curtíssimes però també de maques. Mira aquí: http://encantsbcn.com/ que hi ha els horaris! Fins aviat tricotadora! ;)

    ReplyDelete
  6. Neus!!! jo m'hi he passat avui! feia moooolt de temps que no hi anava!!quin gust passar-se un dissabte al matí perduda enmig del mercat! petonets guapa. Laia

    ReplyDelete
  7. Wish I could jump right into those photos!

    ReplyDelete
  8. m'encanten els encants, mirar, tocar, regatejar.. jo hi aniré el dilluns q ve, a veure que trobo!

    ReplyDelete
  9. OH... los Encantes y el Rastro de Mdrid... creo que son los mejores lugares para perderse y disfrutar... Saludos!!

    ReplyDelete
  10. ais neus!!donçs no l'havia vist!!
    moltes gràcies per avisarme!!
    has vist tu la proposta de quedada tricotera al face??
    el meu blog es aquest:
    www.elblogdeloretta.blogspot.com

    have a nice day!

    ReplyDelete
  11. This place looks like so much fun!! I wish we had something like that here!

    xo

    Reese
    http://rambleswithreese.etsy.com
    http://rambleswithreese.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...